Sala weselnaSala bankietowasala na wesele gostyńRestauracja pępowo
Jesteś tutaj:

Kontakt

P.P.H.U Paweł Maciejewski
63-830 Pępowo
ul. Powstańców Wlkp. 27

woj. Wielkopolskie.   Powiat Gostyński.

Telefon: 65 573 63 18
Fax: 65 572 78 55
Telefon kom.: 722 161 951
E-mail: biuro@gosciniec-pepowo.pl

 

Informacja o danych osobowych i prywatności w Hotelu .

Paweł Maciejewski – właściciel P.P.H.U – przykłada dużą wagę do prywatności swoich Gości oraz innych osób, których dane osobowe są przetwarzane przez Hotel. Hotel w swojej działalności stosuje się do przepisów chroniących prywatność, w tym w szczególności do Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych nr 679/2016, tzw. RODO.

Hotel dąży do tego, żeby każda osoba, której dane osobowe są przetwarzane przez Hotel miała pełną informację o zakresie, celu i sposobie przetwarzania jej danych osobowych oraz informację o przysługujących jej prawach. Hotel wykorzystuje w swojej działalności wyłącznie dane niezbędne do realizacji każdego z celi, dla których dane osobowe są przetwarzane.

Przetwarzanie danych osobowych pozyskanych w celach marke ngowych lub podobnych

Jeżeli Hotel pozyskał Twoje dane osobowe w celach marketingowych lub podobnych masz prawo wniesienia sprzeciwu odnośnie takiego przetwarzani. Sprzeciw może zostać wniesiony w dowolnym momencie. Jeżeli Hotel nie będzie miał innej podstawy prawnej do przetwarzania Twoich danych osobowych, to przetwarzanie danych zostanie zakończone. Podstawą prawną wniesienia sprzeciwu jest art. 21 RODO.

Przetwarzanie danych osobowych pozyskanych na podstawie zgody, w tym w celach marketngowych
Jeżeli Hotel pozyskał Twoje dane osobowe na podstawie zgody masz prawo w dowolnym momencie wycofać tę zgodę. Nie wpływa to na ważność przetwarzania danych osobowych w czasie, kiedy zgoda obowiązywała. Podstawą prawą do cofnięcia zgody jest art. 7 RODO. Jeżeli wniesiesz sprzeciw od przetwarzania danych osobowych uznamy, że cofnąłeś zgodę na przetwarzanie danych osobowych.

Dane osobowe Gości – osób, które nocowały bądź będą nocowały w Hotelu

  • Dane osobowe Gościa są przetwarzane na podstawie zawartej pomiędzy Gościem a Hotelem umowy o świadczenie usług hotelarskich lub dokonanej rezerwacji. Celem przetwarzania danych osobowych jest świadczenie usług hotelarskich lub innych podobnych usług, które na życzenie Gościa są świadczone przez Hotel. Ponadto, dane osobowe Gościa mogą być przetwarzane przez monitoring wizyjny wykorzystywany w Hotelu. Celem stosowania monitoringu wizyjnego jest ochrona Gościa oraz innych osób przebywających na terenie Hotelu lub w jego okolicy.
  • Hotel informuje, że podanie danych osobowych jest wymogiem umownym, jak i ustawowym (przy dokumentowaniu sprzedaży dokonanej na rzecz Gościa fakturą VAT). Brak podania danych osobowych uniemożliwia zawarcie umowy z Hotelem, jak również uniemożliwia wystawienie faktury VAT.
  • Dane osobowe Gościa mogą być również przetwarzane w celu prowadzenia badań satysfakcji Gościa w związku ze świadczonymi przez Hotel usługami. Podstawą prawną do przetwarzania danych osobowych w tym celu jest usprawiedliwiony interes Hotelu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Hotel dokonał oceny wpływu działań podejmowanych w tym celu na prywatności. Ocena ta doprowadziła Hotel do konkluzji, że przetwarzanie danych osobowych w ramach usprawiedliwionego interesu nie ingeruje zbytnio w prywatność Gościa. Ponadto, taki sposób przetwarzania danych osobowych Gościa ma prowadzić do poprawy jakości świadczonych przez Hotel usług, co ma przynieść Gościowi korzyści w postaci lepszego zrozumienia potrzeb Gościa. Dlatego też interesy Gościa nie zostaną naruszone.
  • Hotel informuje, że dane osobowe Gościa będą przechowywane przez cały okres świadczenia usługi hotelarskiej na rzecz Gościa, jak również dane będą przechowywane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń, w tym roszczeń podatkowych i cywilnych. Natomiast dane osobowe przetwarzane przez monitoring wizyjny będą przechowywane przez okres 30 dni, chyba że z uwagi na szczególną okoliczność (np. wypadek) konieczne będzie przechowywanie nagrania z monitoringu przez okres dłuższy.
  • W przypadku zarezerwowania noclegu w Hotelu za pośrednictwem biura podróży lub portalu rezerwacyjnego, kategorie danych osobowych Gościa przekazane do Hotelu przez te podmioty mogą obejmować w szczególności imię i nazwisko, datę pobytu, adres e-mail, numer telefonu Gościa. O dokładnym źródle, z którego Hotel pozyskał dane osobowe Gościa można uzyskać informacje w Recepcji.

Informacje wspólne

  • Hotel informuje, że dane osobowe mogą być ujawniane następującym kategoriom odbiorców:
  • Firmom księgowym/audytorskim współpracującym z Hotelem,
  • kancelariom prawnym współpracującym z Hotelem,
  • Firmom ubezpieczeniowym współpracującym z Hotelem,
  • Firmom informatycznym i firmom zapewniających wsparcie i zarzadzanie infrastruktury IT
  • Firmom kurierskim i pocztowym,
  • Hotel informuje, że każdy ma prawo dostępu do swoich danych osobowych (art. 15 RODO) oraz ich poprawiania i aktualizacji (art. 16 RODO). Każdy ma również̇ prawo do przenoszenia danych (art. 20 RODO), wniesienia sprzeciwu odnośnie przetwarzania (art. 21 RODO) oraz do usunięcia danych osobowych (art. 17 RODO), ograniczenia przetwarzania (art. 18 RODO), jeżeli zachodzą ku temu podstawy prawne.
  • Hotel informuje o prawie wniesienia skargi do organu nadzorczego nadzorującego sposób przetwarzania danych osobowych.

Polityka Prywatności

Niniejszy dokument określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych potencjalnych oraz  obecnych partnerów biznesowych (w szczególności klientów i dostawców) firma PPHU Paweł Maciejewski, ul. Powstańców Wlkp. 27, 63-830 Pępowo zwana dalej Administratorem danych.

I. Definicje

  1. Cookies – oznacza dane informatyczne, w szczególności niewielkie pliki tekstowe, zapisywane i przechowywane na urządzeniach za pośrednictwem, których Użytkownik korzysta ze stron internetowych Serwisu.
  2. Serwis – oznacza stronę internetową należącą do Administratora.
  3. Urządzenie – oznacza elektroniczne urządzenie za pośrednictwem, którego Użytkownik uzyskuje dostęp do Serwisu.
  4. Użytkownik – oznacza podmiot, który korzysta z treści i funkcjonalności dostępnych w Serwisach internetowych Administratora lub na rzecz którego zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną lub z którym zawarta może być Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną.

II. Administrator danych

PPHU Paweł Maciejewski, ul. Powstańców Wlkp. 27, 63-830 Pępowo

III. Podstawa prawna

W procesie przetwarzania danych osobowych Administrator stosuje zasady określone w obowiązujących przepisach prawa, w tym w szczególności w  ustawie z dnia  29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych oraz w Rozporządzeniach Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (”RODO”).

IV. Cele przetwarzania danych oraz okres ich przechowywania

Administrator przetwarza dane osobowe wyłącznie w celu pozyskania klientów/dostawców, realizacji procesów ofertyzacji, zamówienia/umowy i obsługi posprzedażnej oferowanych towarów i usług oraz celem przesłania spersonalizowanej informacji handlowej, a w szczególności w celu:

  • założenia konta w Serwisie internetowym
  • kontaktu osobistego, telefonicznego lub przez pocztę elektroniczną
  • przesłania zamówionych materiałów informacyjnych, reklamowych i ofert
  • realizacji zamówienia/umowy
  • realizacji zgłoszenia serwisowego lub reklamacyjnego
  • obsługi posprzedażnej
  • ewentualnego dochodzenia roszczeń
  • dostosowania Serwisów internetowych do potrzeb Użytkowników,
  • tworzenia raportów i analiz dotyczących funkcjonalności Serwisów, a w tym statystyk oglądalności

Dane te będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji umów, a w tym świadczenia usług serwisowych (gwarancyjnych i pogwarancyjnych). Po tym czasie dane są przechowywane wyłącznie na potrzeby dochodzenia roszczeń oraz przesyłania spersonalizowanej informacji handlowej.

V. Zakres i sposób przechowywania danych

Administrator zbiera dane osobowe w procesie pozyskania klienta/dostawcy, ofertyzacji, realizacji zamówienia/umowy i obsługi posprzedażnej oferowanych towarów i usług. Administrator pozyskuje dane obejmujące m.in. : imię i nazwisko osoby fizycznej (w tym prowadzącej działalność gospodarczą), jej adres, NIP, imię i nazwisko osoby kontaktowej w firmie,  jej stanowisko, dział, e-mail i telefon, a w przypadku korzystania z Serwisów internetowych Administratora również adres IP urządzenia, z którego korzysta Użytkownik. Dane są przechowywane przez Administratora w formacie, który pozwala na ich przeniesienie.

Podanie danych osobowych jest dobrowolne ale konieczne do korzystania z wybranych funkcjonalności Serwisów internetowych oraz do przesyłania ofert, realizacji zamówień, umów, usług serwisowych, montażowych itp.

Przekazanie lub innego rodzaju transfer pozyskanych danych osobowych, osobom lub firmom trzecim, nie występuje, chyba że dane te będą niezbędne do należytego wykonania umowy, rozpatrzenia reklamacji lub napraw w ramach gwarancji lub rękojmi czy przesłania katalogu tradycyjną pocztą. Dotyczy to w szczególności firm przewozowych, spedycyjnych, kurierskich, montażowych i serwisowych.

Administrator danych oświadcza też, że powierza przechowywanie i/lub przetwarzanie danych osobowych, o których mowa w Polityce Prywatności, na  podstawie pisemnej umowy, podmiotom świadczącym na rzecz Administratora m.in. usługi hostingu, marketingu automatycznego oraz optymalizacji przekazu w zakresie Serwisów internetowych Administratora.

Niezależnie od powyższego, w przypadku wyrażenia odrębnej zgody przez Użytkownika Serwisu, jego dane osobowe są przetwarzane w celu otrzymywania informacji handlowej, a w szczególności przesyłania na wskazany adres poczty elektronicznej zamówionego newslettera.

VI. Dane zbierane automatycznie

Administrator informuje, że podczas korzystania z należących do niego Serwisów internetowych zbierane są również dane automatycznie. Dane te mogą być zbierane przez pliki Cookies oraz przez system marketingu automatycznego.

Administrator informuje, że od momentu połączenia się użytkownika z Serwisem w logach systemowych Serwisu pojawia się informacja m.in. o numerze  IP i rodzaju urządzenia końcowego użytkownika, z którego użytkownik łączy się ze Serwisem. Administrator informuje, że zgodnie z prawem przetwarza również dane dotyczące m.in.. numeru IP i rodzaju urządzenia końcowego użytkownika, a także czasu połączenia użytkownika z Serwisem oraz inne dane eksploatacyjne dotyczące aktywności użytkownika w Serwisie. Opisane dane przetwarzane są w celach technicznych w celu dostosowania Serwisu do potrzeb użytkowników  oraz do zbierania ogólnych informacji statystycznych dotyczących funkcjonowania Serwisu.

Administrator wykorzystuje pliki typu Cookies w celu:

    1. Konfiguracji serwisu
      • dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych Serwisu
      • rozpoznania urządzenia Użytkownika Serwisu oraz jego lokalizacji i odpowiednio wyświetlenia strony internetowej, dostosowanej do jego indywidualnych potrzeb;
      • zapamiętania ustawień wybranych przez Użytkownika i personalizacji interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik,
      • zapamiętania historii odwiedzonych stron w Serwisie w celu rekomendacji treści
    1. Realizacji procesów niezbędnych dla pełnej funkcjonalności stron internetowych
      • dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych Serwisu. W szczególności pliki te pozwalają rozpoznać podstawowe parametry urządzenia Użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
    1. zapewnienia bezpieczeństwa i niezawodności serwisu
    2. prezentowania treści multimedialnych na stronach internetowych Serwisu, które są pobierane z zewnętrznego serwisu internetowego  www.youtube.com [administrator cookies: Google Inc z siedzibą w USA]
    3. zbierania ogólnych i anonimowych danych statycznych za pośrednictwem narzędzi analitycznych Google Analytics [administrator cookies: Google Inc z siedzibą w USA]
    4. wykorzystania funkcji interaktywnych w celu popularyzacji Serwisu za pomocą serwisów społecznościowych Facebook.com [administrator cookies: Facebook Inc z siedzibą w USA lub Facebook Ireland z siedzibą w Irlandii]
    5. profilowania treści reklamowych zgodnie z zainteresowaniami Użytkowników Serwisu

Użytkownik może samodzielnie i w każdym czasie zmienić ustawienia dotyczące udostępnienia swojej lokalizacji  oraz plików Cookies, określając warunki ich przechowywania i uzyskiwania dostępu przez pliki Cookies do urządzenia Użytkownika. Zmiany ustawień, o których mowa w zdaniu poprzednim, Użytkownik może dokonać za pomocą ustawień przeglądarki internetowej. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików Cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu na urządzeniu Użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików Cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).

Użytkownik może w każdej chwili usunąć pliki Cookies korzystając z dostępnych funkcji w przeglądarce internetowej, której używa. Ograniczenie stosowania plików Cookies, może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej Serwisu.

VII. Prawo dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych


Każdy, kogo dane osobowe są zbierane może zażądać od Administratora:

  • dostępu do swoich danych osobowych
  • sprostowania danych osobowych
  • usunięcia danych osobowych
  • ograniczenia przetwarzania danych osobowych
  • sprzeciwu wobec przetwarzania
  • przeniesienia danych osobowych

Ponadto każdy, kogo dane osobowe są zbierane może wnieść sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych, a w szczególności w zakresie profilowania Użytkownika Serwisów internetowych. Aby skorzystać z powyższych uprawnień należy skontaktować się z Administratorem za pomocą poczty elektronicznej: Administrator wykonuje żądanie osoby, której dane są zbierane w okresie do 30 dni. Okres ten w uzasadnionych przypadkach może ulec wydłużeniu do 90 dni. Należy jednak mieć na uwadze, że usunięcie, ograniczenie, przeniesienie oraz zgłoszenie sprzeciwu względem przetwarzania danych będzie miało wpływ na świadczone usługi i może skutkować niemożliwością ich wykonania. W szczególności nie ma ono zastosowania w przypadku zobowiązań, które zostały prawnie zawarte ze względu na wymogi prawne związane m.in. dochodzeniem roszczeń.

W przypadku gdy Administrator danych występuje o wyrażenie zgody na przesyłanie informacji handlowej drogą elektroniczną, osobie, która wyraziła zgodę przysługuje prawo do jej cofnięcia. W tym celu należy kliknąć na link powodujący cofnięcie zgody umieszczony w treści informacji handlowej lub wysłać mailową informację o cofnięciu zgody na adres poczty elektronicznej gosciniecpepowo@gmail.com.

VIII. Bezpieczeństwo danych

Administrator danych oświadcza, że dokłada wszelkich starań, aby zapewnić Klientom wysoki poziom bezpieczeństwa przetwarzania ich danych. Wszelkie zdarzenia mające wpływ na bezpieczeństwo przetwarzania danych należy zgłaszać na adres poczty elektronicznej: gosciniecpepowo@gmail.com

Administrator danych oświadcza, że powierza przechowywanie i/lub przetwarzanie danych osobowych, o których mowa w Polityce Prywatności, na  podstawie pisemnej umowy, podmiotom świadczącym na rzecz Administratora m.in. usługi hostingu, marketingu automatycznego oraz optymalizacji przekazu w zakresie Serwisów internetowych Administratora, a w przypadku obsługi zamówienia/umowy, reklamacji lub zgłoszenia serwisowego: firm przewozowych, spedycyjnych, kurierskich, montażowych, serwisowych itp.

IX. Postanowienia końcowe

Każdy, kogo dane osobowe zbiera Administrator ma prawo złożyć zażalenie do właściwego organu nadzorczego, jeżeli uważa, że przetwarzanie danych osobowych jego dotyczące narusza obowiązujące przepisy regulujące przetwarzanie danych osobowych:  ustawę o ochronie danych osobowych lub ogólne rozporządzenie o ochronie danych.

Administrator danych zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszej Polityki Prywatności poprzez opublikowanie nowej polityki prywatności na tej stronie.

Mapka